België Bezorging en levertijd

Bij Fidello bezorgen we jouw bestelling in België snel, betrouwbaar en met zorg. Wij werken voornamelijk met PostNL en in sommige gevallen met DPD of QLS. Hieronder lees je alles over levertijden, verzendkosten en bezorgmogelijkheden voor Belgische klanten.

Levertijden België

Voor 17:30 uur besteld = binnen 1–2 werkdagen in huis
Levering mogelijk op maandag t/m zaterdag

Bij vertraging door externe omstandigheden (zoals feestdagen of vervoerdersdrukte) doen we ons best om je via Track & Trace goed op de hoogte te houden.

Verzendkosten – België

Gewone zendingen (op basis van gewicht)

Gewichtsklasse Verzendkosten (€)
< 23 kg 14,95
23 – 46 kg 29,95
46 – 69 kg 39,95
69 – 92 kg 54,95
92 – 115 kg 64,95
115 – 138 kg 74,95
138 – 161 kg 84,95
161 – 184 kg 94,95
184 – 207 kg 114,95
207 – 230 kg 124,95
230 – 253 kg 134,95

Let op: het exacte verzendtarief wordt automatisch berekend in de winkelwagen op basis van het totaalgewicht van je bestelling. Pas daar zie je dus het definitieve verzendbedrag.

Diepvriesproducten (BE)

Voor diepvriesproducten maken we gebruik van een speciale gekoelde verzending. De kosten zijn gebaseerd op het totaalgewicht en bedragen €24,95 per 23 kg:

Gewicht diepvries zending Verzendkosten (€)
< 23 kg 24,95
23 – 46 kg 49,90
46 – 69 kg 74,85
69 – 92 kg 99,80
92 – 115 kg 124,75
115 – 138 kg 149,70
138 – 161 kg 174,65
161 – 184 kg 199,60
184 – 207 kg 224,55
207 – 230 kg 249,50
230 – 253 kg 274,45

Let op: het exacte verzendtarief wordt automatisch berekend in de winkelwagen op basis van het totaalgewicht van je bestelling. Pas daar zie je dus het definitieve verzendbedrag.

Over onze tarieven

We geloven in transparantie: zwaardere pakketten brengen hogere verzendkosten met zich mee. In plaats van deze kosten in onze productprijzen te verwerken, tonen we ze apart. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Voor diepvriesproducten rekenen we extra kosten vanwege gekoeld transport en verpakkingsmaterialen. Deze kosten zijn eerlijk verdeeld per gewichtsklasse.

Track & Trace en bezorging

Je ontvangt een Track & Trace e-mail zodra je bestelling is verzonden
Niet thuis? Dan probeert de vervoerder je pakket bij buren of een afhaalpunt te bezorgen
Je kunt de bezorgdag of het afleveradres wijzigen zolang de zending nog niet is gesorteerd

Heb je vragen? Neem gerust contact op via klantenservice@fidello.nl. We helpen je graag verder.

© 2025 Fidello,

    • American Express
    • Apple Pay
    • Bancontact
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • PayPal
    • Shop Pay
    • Union Pay
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.